به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم :فرماندار خاتم پس از قریب به 3 سال انجام وظیفه در مسئولیت فرمانداری خاتم استعفا داد.

سید ناصر امامی دلیل استعفای خود را کاندیداتوری در نهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی  دانست و اعلام کرد: به دلیل شناخت عمیقی که در این مدت از نیازهای و مشکلات شهرستان  زیبا و محروم خاتم بدست آوردم و حل بسیاری از این مشکلات از حیطه و ظایف و اختیارات فرماندار خارج است و پیگیری های وسیعتری را در سطح کلان کشوری و قانونگذاری می طلبد تصمیم گرفته ام وقت خود را در عرصه ای قانونگذاری در نمایندگی  مجلس بیازمایم .

وی خاطر نشان کرد:انشاا... در موقعه خود و در فرصت قانونی برنامه ها و راهبردهای خود را به اطلاع مردم شریف حوزه انتخابیه خواهم رساند.

امامی در پایان تاکید کرد :به منظور ارتفاء جایگاه شهرستان خاتم در بین شهرستان های استان یزد و رسیدن به حق واقعی این شهرستان تلاش نموده ام  و از قصورات و کوتاهی های احتمالی در انجام و ظیفه از عموم شهروندان شریف و نجیب و خونگرم شهرستان خاتم عذر خواهی میکنم  و همچنین لازم است از حسن اعتماد استاندار محترم و معاونین ایشان  و مدیران استان و شهرستان و ائمه جمعه شهر های هرات و مروست تقدیر و تشکر بعمل اورم.

شایان ذکر است که طی حکمی از سوی استاندار یزد غلامرضا عطایی  بخشدار مرکزی خاتم با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری خاتم منصوب گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا